Stoły konferencyjne
Każda agencja marketingowa, firma consultingowa, studio kreatywne powinna dysponować komfortową i dobrze zaprojektowaną przestrzenią, której centrum stanowi stół konferencyjny. To właśnie przy nim odbywają się ważne spotkania biznesowe, finalizowane są strategie sprzedażowe, harmonogramy publikacji treści czy szczegóły konkretnych projektów. Stoły konferencyjne mają również zastosowanie podczas innych kluczowych dla funkcjonowania firmy aktywności takich jak multimedialne prezentacje, szkolenia i kreatywne narady.
Filtrowanie
Funkcjonalne i praktyczne stoły konferencyjne
W dużych salach, w których dostępny metraż zapewnia większą elastyczność, idealnie sprawdzają się duże okrągłe stoły konferencyjne. Meble biurowe stworzone z myślą o spotkaniach biznesowych muszą odznaczać się ergonomią, stabilnością, wytrzymałością oraz łatwością utrzymania w czystości. To właśnie te kryteria decydują o funkcjonalności danego stołu konferencyjnego. To dzięki niemu pracownicy mają większy komfort podczas przedstawiania prezentacji multimedialnych czy też omawiania bieżących tematów związanych z projektami przygotowywanymi dla klientów.
Stół konferencyjny - jaki powinien być?
Dobrze zaprojektowany i wykonany stół konferencyjny odznacza się stabilną podstawą oraz solidnym, niezawodnym blatem, który dostarcza dostatecznie dużo miejsca, aby mogli przy nim pomieścić się wszyscy uczestnicy spotkania biznesowego. Ponadto warto dobrać model stołu konferencyjnego do wielkości pomieszczenia, liczby pracowników i bieżących potrzeb zespołu. Pośród różnych modeli mebli biurowych na uwagę zasługują przede wszystkim mobilne stoły konferencyjne, których nóżki zostały zakończone kółkami. Dzięki nim przemieszczanie mebla jest proste i bezpieczne. Z myślą o mniejszych pomieszczeniach firma MDD przygotowała stoły składane, których rozmiary po zastosowaniu łatwo zmniejszyć. Ostateczna wielkość mebla ma wpływ na dostępność ciągów komunikacyjnych w pomieszczeniu, a więc na komfortowe i swobodne przemieszczanie się poszczególnych osób. W tym kontekście bardzo praktycznym rozwiązaniem są stoły konferencyjne modułowe, których wielkość można elastycznie dopasowywać do aktualnych działań i potrzeb firmy. Warto o tych wszystkich aspektach pamiętać, dokonując zakupu nowego mebla biurowego.
Jakie są najważniejsze kryteria doboru stołu konferencyjnego?
Jaki wybrać stół do sali konferencyjnej? Pierwszym kryterium, które należy wziąć pod uwagę, jest wielkość pomieszczenia, w którym mebel docelowo się znajdzie. Zupełnie inne warunki ma niewielka firma zajmująca 3-pokojowy lokal, inne zaś międzynarodowa korporacja mieszcząca się w przestronnym biurowcu na ostatnim piętrze. Drugim ważnym aspektem, który należy wziąć pod uwagę podczas zakupu stołu konferencyjnego do siedziby firmy, jest liczba pracowników i charakter wykonywanej pracy. Warto przeanalizować, jakie są potrzeby zespołu, wynikające z bieżących zadań i ich organizacji. Istotną kwestią jest też to, czy na terenie firmy organizowane są prezentacje multimedialne, szkolenia czy wystąpienia publiczne. W takiej sytuacji niezbędne jest nabycie większego stołu, mogącego pomieścić wygodnie większą liczbę użytkowników.
Funkcjonalność i ambitny design
W naszej ofercie dostępne są stoły konferencyjne o zróżnicowanej stylistyce – od minimalizmu po elegancką klasykę. Dzięki temu z łatwością znajdziesz produkt, który harmonijne dopełni aranżację Twojego biura. Stoły konferencyjne z naszej kolekcji sprawdzą się zarówno w nowoczesnej agencji marketingowej, prestiżowej kancelarii prawnej czy instytucji publicznej.