Kariera

Naszą firmę tworzą pracownicy, dlatego staramy się wybierać ludzi, dla których praca to nie tylko źródło utrzymania. To także realizacja własnych zainteresowań i pasji, a przede wszystkim miejsce, w którym dobrze się czują.

  • dobrze bawimy się podczas spotkań integracyjnych
  • mówimy do siebie po imieniu
  • spotykamy się przy najlepszej kawie
  • ...a sukcesy świętujemy przy torcie
  • wspólnie dojeżdżamy do pracy
  • angażujemy się w pomoc potrzebującym
  • uczymy się języków obcych

W związku z prężnym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy na stanowiska:

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem angielskim

Miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Toruńska 33, Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22

Zakres obowiązków:
  • profesjonalna obsługa klienta w języku angielskim zgodnie ze standardami firmy,
  • obsługa zamówień,
  • współpraca z osobami bezpośrednio odpowiedzialnymi za sprzedaż,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami,
  • współpraca z działem logistyki dostaw i wysyłek eksportowych.
Wymagania:
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • komunikatywność i umiejętności pracy w zespole,
  • inicjatywa, zaangażowanie oraz optymizm,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym i obsłudze klienta.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnym biurowcu urządzonym w najwyższym standardzie (elektrycznie regulowane biurka, stylowa kantyna z dużą kuchnią),
  • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • przyjazną i życzliwą atmosferę,
  • planowanie i pomoc w rozwoju kariery,
  • zajęcia jogi,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Administrator sieci

Miejsce pracy: ul. Koronowska 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie, ul. Toruńska 33, 85-023 Bydgoszcz

Zakres obowiązków:
  • zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów IT,
  • uczestnictwo we wdrożeniach systemów IT,
  • rozwiązywanie bieżących incydentów,
  • wsparcia użytkowników w codziennej pracy,
  • administracja serwerami, routerami i innymi urządzeniami sieciowymi,
  • monitorowanie sieci szkieletowej i reagowanie na zdarzenia systemowe,
  • diagnozowanie i usuwanie usterek w działaniu systemów informatycznych,
  • instalacja i konfiguracja nowych urządzeń.
Wymagania:
  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • znajomość środowiska Active Directory,
  • znajomość środowisk: Windows Server, SQL Server, Sharepoint, wirtualizacji,
  • umiejętność analitycznego myślenia i samodzielnego rozwiązywania problemów,
  • swobodne korzystanie z dokumentacji technicznej w języku angielskim,
  • wiedza praktyczna na temat bezpieczeństwa sieciowego,
  • mile widziana znajomość środowiska ERP.
Oferujemy:
  • konkurencyjne wynagrodzenie,
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
  • pracę w nowoczesnym biurze ( kantyna z dobrze wyposażoną kuchnią, ergonomiczne stanowisko pracy z regulowanym elektrycznie biurkiem wyposażonym w stację roboczą z 2 monitorami ),
  • pracę w oparciu o umowę zlecenie / umowę o pracę / b2b według preferencji,
  • możliwość uczestniczenia w zajęciach z języka angielskiego,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Key Account Manager / Handlowiec

Miejsce pracy: Al. Roździeńskiego 188 h, 040-203 Katowice

Twój zakres obowiązków:
  • Pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami z sektora B2B
  • Współpraca z firmami doradczymi i agentami działającymi w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych, deweloperami i architektami
  • Monitorowanie rynku inwestycji w regionie
  • Dbanie o wizerunek firmy i marki MDD
Wymagania:
  • Wykształcenie wyższe
  • Doświadczenie w sprzedaży w segmencie B2B
  • Doświadczenie w branży inwestycyjnej i meblowej (mile widziane)
  • Chęć i zapał do pracy
  • Kreatywność i samodzielność
  • Gotowości do podnoszenia swoich kwalifikacji i ciągłego rozwoju
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • Znajomość rynku inwestycyjnego w Polsce
  • Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne
  • Dobra prezencja i wysoka kultura osobista
  • Sprawna obsługa programów komputerowych
  • Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • Bardzo atrakcyjną i ambitną pracę
  • Rozwój w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie
  • Pracę w dynamicznym i doświadczonym zespole
  • Doskonalenie umiejętności językowych w ramach godzin pracy
  • Nowoczesne narzędzia pracy

Architekt wnętrz z językiem francuskim

Miejsce pracy: ul. Toruńska 33, Bydgoszcz

Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie projektów wnętrz w zakresie: aranżacji, podziału przestrzeni, wizualizacji, plansz,
  • przygotowywanie prezentacji projektu,
  • przygotowywanie rysunków technicznych elementów nietypowych,
  • opracowywanie projektów indywidualnych wystroju wnętrz, dobór materiałów i kolorów,
  • tworzenie ofert,
  • współpraca bieżąca z działem sprzedaży oraz klientem.
Wymagania:
  • absolwent kierunków architektura / architektura wnętrz,
  • biegła znajomość języka francuskiego,
  • bardzo dobra znajomość programów: np. AutoCAD, Photoshop,
  • doświadczenie w projektowaniu powierzchni biurowych będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność prowadzenia projektu od koncepcji po projekt wykonawczy,
  • orientacja w dostępnych na rynku materiałach wykończenia wnętrz,
  • łatwość i otwartość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i samodzielność,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowym środowisku i nowoczesnym biurze w centrum Bydgoszczy,
  • uczestnictwo w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • przyjazną atmosferę,
  • imprezy integracyjne,
  • planowanie i pomoc w rozwoju kariery,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • profesjonalna obsługa klienta w języku francuskim zgodnie ze standardami firmy,
  • obsługa zamówień,
  • współpraca z osobami bezpośrednio odpowiedzialnymi za sprzedaż,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami,
  • współpraca z działem logistyki dostaw i wysyłek eksportowych.
Wymagania:
  • biegła znajomość języka francuskiego,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • inicjatywa, zaangażowanie oraz optymizm,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym i obsłudze klienta,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnym biurowcu urządzonym w najwyższym standardzie (elektrycznie regulowane biurka, stylowa kantyna z dużą kuchnią),
  • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • przyjazną atmosferę,
  • imprezy integracyjne,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Technolog

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • prowadzenie projektów wdrożeniowych dla nowych produktów na podstawie otrzymanej dokumentacji wyrobu,
  • przenoszenie produkcji wzorów do produkcji seryjnej oraz stabilizowanie procesów produkcji nowych artykułów,
  • udział w projektowaniu narzędzi i oprzyrządowania produkcyjnego,
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji technicznej,
  • projektowanie i programowanie w programach typu CAD i CAM,
  • udział w projektach wdrażania nowych maszyn i urządzeń,
  • współpraca z podwykonawcami firmy.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe techniczne,
  • znajomość oprogramowania CAD / CAM (mile widziana Solidworks, Hypermill, NX CAM),
  • znajomość narzędzi pomiarowych,
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
  • bardzo dobra znajomość narzędzi pomiarowych,
  • odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie,
  • znajomość technologii obróbki metali,
  • zdolności analityczne,
  • rzetelności i skrupulatności w wykonywaniu obowiązków,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bardzo dobre warunki pracy przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
  • możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Tapicer - Modelarz

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie prototypów mebli,
  • nadzór i wdrażanie nowych modeli w cykl produkcyjny,
  • tapicerowanie mebli.
Wymagania:
  • kreatywność oraz umiejętność modelowania mebli tapicerowanych - konstrukcja, pianki i pokrowce,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie -modelarz doświadczony,
  • pracę w przyjaznej atmosferze
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej innowacyjnej firmie
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Szwaczka – modelarz

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie prototypów pokrowca,
  • nadzór i wdrażanie nowych modeli w cykl produkcyjny.
Wymagania:
  • kreatywność oraz umiejętność modelowania mebli tapicerowanych i szkicu rysunku szycia,
  • znajomość rysunku technicznego,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • sumienność, dokładność i zaangażowanie w wykonywaną pracę.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie - modelarz doświadczony,
  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • możliwość rozwoju zawodowego w dynamicznej i innowacyjnej firmie,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Konstruktor

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • projektowanie narzędzi, konstrukcji spawanych, oprzyrządowania produkcyjnego,
  • wykonywanie dokumentacji wykonawczej 2D i 3D,
  • współpraca z innymi działami w firmie,
  • optymalizacja projektów wyrobów pod kątem technicznym i wykonawczym,
  • nadzór nad realizacją projektów,
  • dobór elementów, podzespołów i zespołów do wykonywanych projektów,
  • analiza i rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych,
  • dobór materiałów, nadzór nad wykonywaniem prototypów wyrobów, narzędzi itp.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowisku konstruktora,
  • mile widziana znajomość oprogramowania Solidworks,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego,
  • znajomość narzędzi pomiarowych,
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
  • odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie,
  • podstawowa znajomość technologii obróbki metali,
  • zdolności analityczne.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bardzo dobre warunki pracy przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
  • możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

Konstruktor mebli

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • projektowanie mebli: płytowych, tapicerowanych, metalowych,
  • wykonywanie dokumentacji wykonawczej 2D i 3D,
  • współpraca z innymi działami w firmie,
  • optymalizacja projektów wyrobów pod kontem technicznym i wykonawczym,
  • nadzór nad realizacją projektów,
  • dobór elementów, podzespołów i zespołów do wykonywanych projektów,
  • analiza i rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych,
  • dobór materiałów, nadzór nad wykonywaniem prototypów wyrobów, narzędzi itp.
Wymagania:
  • wykształcenie wyższe,
  • doświadczenie na stanowisku konstruktora,
  • znajomość narzędzi pomiarowych,
  • bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
  • odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie,
  • zdolności analityczne,
  • mile widziana znajomość oprogramowania TopSolid, Solidworks,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • bardzo dobre warunki pracy przy wykorzystaniu nowoczesnej technologii,
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów,
  • pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku,
  • możliwość uczestniczenia w lekcjach języka angielskiego
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

Księgowa / Księgowy

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, Bydgoszcz

Zakres obowiązków:
  • bieżąca weryfikacja dokumentów księgowych pod kątem formalnym i rachunkowym
  • księgowanie wyciągów bankowych
  • księgowanie dokumentów związanych z rozliczeniami z kontrahentami
  • rozliczanie otwartych pozycji dla dostawców oraz odbiorców
  • sporządzanie przelewów bankowych
  • księgowanie faktur zakupu
  • potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
  • rozliczanie delegacji
  • wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca/roku oraz przygotowaniu danych do raportów wewnętrznych spółki
  • aktywne uczestnictwo w wewnętrznych projektach zespołu księgowego zorientowanych na polepszenie procesów firmy
Wymagania:
  • minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pełnej księgowości
  • praktyczna znajomości przepisów z zakresu rachunkowości i podatków
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel
  • dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność
  • umiejętność pracy w zespole
  • doświadczenie w pracy z systemem SAP będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia
  • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w przyjaznej atmosferze
  • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • profesjonalna obsługa klienta w języku angielskim zgodnie ze standardami firmy,
  • obsługa zamówień,
  • współpraca z osobami bezpośrednio odpowiedzialnymi za sprzedaż,
  • prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami,
  • współpraca z działem logistyki dostaw i wysyłek eksportowych.
Od kandydatów oczekujemy:
  • biegłej znajomości języka niemieckiego
  • komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
  • inicjatywy, zaangażowania oraz optymizmu,
  • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym i obsłudze klienta
  • mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnym biurowcu urządzonym w najwyższym standardzie (elektrycznie regulowane biurka, stylowa kantyna z dużą kuchnią),
  • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • przyjazną i życzliwą atmosferę,
  • planowanie i pomoc w rozwoju kariery
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach

Architekt wnętrz z językiem niemieckim

Miejsce pracy: ul. Toruńska 33, Bydgoszcz

Opis stanowiska:
  • Przygotowywanie projektów wnętrz w zakresie: aranżacji, podziału przestrzeni, wizualizacji, plansz,
  • Przygotowywanie prezentacji projektu,
  • Przygotowywanie rysunków technicznych elementów nietypowych,
  • Opracowywanie projektów indywidualnych wystroju wnętrz, dobór materiałów i kolorów,
  • Tworzenie ofert,
  • Współpraca bieżąca z działem sprzedaży oraz klientem.
Wymagania:
  • Absolwent kierunków architektura / architektura wnętrz,
  • Biegła znajomość języka niemieckiego,
  • Bardzo dobra znajomość programów: np. AutoCAD, Photoshop,
  • Doświadczenie w projektowaniu powierzchni biurowych będzie dodatkowym atutem,
  • Umiejętność prowadzenia projektu od koncepcji po projekt wykonawczy,
  • Orientacja w dostępnych na rynku materiałach wykończenia wnętrz,
  • Łatwość i otwartość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • Wysoka kultura osobista,
  • Dobra organizacja pracy,
  • Kreatywność i samodzielność,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
  • Pracę w międzynarodowym środowisku i nowoczesnym biurze w centrum Bydgoszczy,
  • Uczestnictwo w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • Przyjazną i życzliwą atmosferę,
  • Imprezy integracyjne,
  • Planowanie i pomoc w rozwoju kariery,
  • Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Key Account Manager/Handlowiec

Miejsce pracy: Warszawa

Kluczowe zadania:
  • pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami z sektora B2B,
  • współpraca z firmami doradczymi i agentami działającymi w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych, deweloperami i architektami,
  • monitorowanie rynku inwestycji w regionie,
  • dbanie o wizerunek firmy i marki MDD.
Oczekujemy:
  • wykształcenia wyższego,
  • doświadczenia w sprzedaży w segmencie B2B,
  • doświadczenia w branży inwestycyjnej i meblowej (mile widziane),
  • chęci i zapału do pracy,
  • kreatywności i samodzielności,
  • gotowości do podnoszenia swoich kwalifikacji i ciągłego rozwoju,
  • znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • znajomości rynku inwestycyjnego w Polsce,
  • bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych,
  • dobrej prezencji i wysokiej kultury osobistej,
  • sprawnej obsługi programów komputerowych,
  • prawa jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • bardzo atrakcyjną i ambitną pracę,
  • rozwój w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie,
  • pracę w doświadczonym zespole,
  • doskonalenie umiejętności językowych w ramach godzin pracy,
  • nowoczesne narzędzia pracy.

Kierowca - monter mebli

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • przewóz, rozładunek i montaż mebli,
Wymagania:
  • prawo jazy kat. B,
  • gotowość do pracy fizycznej i wyjazdów na terenie kraju i za granicę,
  • otwartość na potrzeby klienta,
  • sumienność i dokładność,
  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę B2B,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w przyjaznej atmosferze,
  • zapewniamy samochód, narzędzia i szkolenia z zakresu montażu mebli

Zastępca Głównego Księgowego

Miejsce pracy: Bydgoszcz, Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • nadzór nad prawidłową pracą Działu Księgowego i Kadrowego,
  • udział w przygotowywaniu sprawozdań finansowych oraz rozliczeń podatkowych,
  • nadzór nad planem kont, poprawnością danych w systemach księgowych,
  • współpraca z innymi działami w zakresie merytorycznego wsparcia w obszarze księgowo-podatkowym oraz kontrola dokumentacji transakcji finansowych,
  • zarządzanie płynnością firmy,
  • współpraca z firmami doradczymi,
  • udział w wewnętrznych projektach zorientowanych na optymalizację i automatyzację procesów przedsiębiorstwa,
  • wsparcie w procesie zamknięcia miesiąca/roku oraz przygotowaniu danych do raportów wewnętrznych spółki,
  • kontakt z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS),
  • współpraca z audytorami,
  • bieżące monitorowanie zmian w przepisach.
Wymagania:
  • minimum 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
  • praktyczna znajomości przepisów z zakresu rachunkowości i podatków,
  • dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel,
  • dobra znajomość języka angielskiego,
  • dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, odpowiedzialność, terminowość i skrupulatność,
  • umiejętność zarządzania zespołem,
  • znajomość systemu SAP jest dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Specjalista ds. Utrzymania Ruchu

Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • Organizowanie pracy w działach odpowiedzialnych za:
  • utrzymanie w ruchu środków transportu ( wózki widłowe spalinowe i elektryczne ),
  • zapewnienie ogrzewania budynków i hal,
  • sprawne działanie sieci kanalizacji, instalacji deszczowej, ppoż. i odgromowej,
  • narzędziownię i szlifiernię,
  • ochronę obiektów, portiernię i instalację alarmową,
  • sprzątanie,
  • bieżące naprawy elektryczne i elektrotechniczne w obrębie zakładu,
  • wywóz i utylizację odpadów poprodukcyjnych, wystawianie kart BDO,
  • sprawy dotyczące ochrony środowiska,
  • okresowe i bieżące przeglądy techniczne budynków, hal, regałów magazynowych i elektronarzędzi,
  • bieżące inwestycje budowlane.
Wymagania:
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy,
  • wykształcenie wyższe ( mile widziane o specjalności budowlanej ),
  • odpowiedzialność, dokładność, zaangażowanie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • komunikatywność i otwartość w relacjach międzyludzkich.
Oferujemy
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w profesjonalnym zespole.

Architekt wnętrz z językiem angielskim

Miejsce pracy: ul. Toruńska 33, Bydgoszcz, ul. Koronowska 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie

Zakres obowiązków:
  • przygotowywanie projektów wnętrz w zakresie: aranżacji, podziału przestrzeni, wizualizacji, plansz,
  • przygotowywanie prezentacji projektu,
  • przygotowywanie rysunków technicznych elementów nietypowych,
  • opracowywanie projektów indywidualnych wystroju wnętrz, dobór materiałów i kolorów,
  • tworzenie ofert,
  • współpraca bieżąca z działem sprzedaży oraz klientem.
Wymagania:
  • absolwent kierunków architektura / architektura wnętrz,
  • biegła znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość programów: np. AutoCAD, Photoshop,
  • doświadczenie w projektowaniu powierzchni biurowych będzie dodatkowym atutem,
  • umiejętność prowadzenia projektu od koncepcji po projekt wykonawczy,
  • orientacja w dostępnych na rynku materiałach wykończenia wnętrz,
  • łatwość i otwartość w nawiązywaniu kontaktów z ludźmi,
  • wysoka kultura osobista,
  • dobra organizacja pracy,
  • kreatywność i samodzielność.
Oferujemy
  • pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnym biurowcu urządzonym w najwyższym standardzie (elektrycznie regulowane biurka, stylowa kantyna z dużą kuchnią),
  • uczestnictwo w ciekawych projektach oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
  • przyjazną atmosferę,
  • imprezy integracyjne,
  • zajęcia jogi,
  • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Operator CNC – frezer

miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Opis stanowiska:
  • • obsługa centrów obróbczych CNC,
  • • wykonywanie prac ślusarskich,
  • • wykonywanie elementów metalowych przez frezowanie, wiercenie, wytaczanie itp.
  • • wykonywanie prac związanych z remontami, naprawami bieżącymi, codzienna konserwacja maszyny itp.,
  • • samodzielne przygotowywanie narzędzi i materiałów,
  • • sprzątanie stanowiska pracy i usuwanie wiórów i odpadów do specjalnych pojemników,
  • • mocowanie materiału na stole lub w uchwycie maszyny,
  • • prawidłowe ustawienie maszyny,
  • • montaż narzędzi w odpowiednich oprawkach i uchwytach,
  • • nadzór nad parametrami pracy maszyn,
  • • wykonywanie prostych programów bezpośrednio na maszynie.
Wymagania:
  • • dyspozycyjność do pracy w systemie 2 zmianowym,
  • • chęć i motywacja do pracy,
  • • odpowiedzialność i samodzielność,
  • • zdolności manualne,
  • • podstawowa znajomość wykorzystywanych narzędzi do pracy,
  • • znajomość narzędzi pomiarowych,
  • • podstawowa znajomość rysunku technicznego,
  • • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • • zmysł techniczny, mile widziane wykształcenie techniczne,
  • • znajomość budowy form wtryskowych będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
  • • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Operator wtryskarki

miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Opis stanowiska:
  • • odbiór detali z maszyny,
  • • pakowanie i kontrola wyprasek,
  • • dbanie o ład i porządek w miejscu pracy,
  • • obsługa wtryskarki w zakresie podstawowym,
  • • dbanie o uzupełnianie materiałów wsadowych do wtryskarki.
Wymagania:
  • • dyspozycyjność do pracy w systemie 2-zmianowym (docelowo 3-zmianowy),
  • • chęć i motywacja do pracy,
  • • odpowiedzialność i samodzielność,
  • • zdolności manualne,
  • • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
Oferujemy:
  • • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.

Pracownik gospodarczy

miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Zadania:
  • • dbałość o czystość i porządek na terenie i wokół obiektu firmy,
  • • wykonywanie prac remontowo - budowlanych na terenie i wokół zakładu,
  • • wykonywanie prac z zakresu utrzymania terenów zewnętrznych,
  • • wykonywanie innych czynności wynikających z potrzeb zakładu zleconych przez kierownika.
Wymagania:
  • • umiejętności ogólnobudowlane ( wykończenia, gładzie, malowanie),
  • • zdolności techniczne typu „złota rączka”,
  • • dokładność i sumienność,
  • • samodzielność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
  • • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • • mile widziane posiadanie uprawnień na wózek widłowy.
Zapewniamy:
  • • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • • przyjazne środowisko pracy,
  • • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

Palacz CO, Pomocnik Palacza CO

miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Oczekujemy:
  • gotowości do pracy w systemie zmianowym,
  • • staranności i terminowości w wykonywaniu obowiązków,
  • • umiejętności pracy w grupie,
  • • dobrej organizacji pracy własnej,
  • • mile widziane posiadanie uprawnień na wózek widłowy,
  • • mile widziane posiadanie uprawnień w zakresie obsługi, konserwacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych.
Zapewniamy:
  • • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • • przyjazne środowisko pracy,
  • • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
  • • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( w tym uprawnień na obsługę urządzeń energetycznych i wózków widłowych).

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Ślusarz narzędziowy

miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie

Opis stanowiska:
  • • wykonywanie elementów metalowych przez wykrawanie, toczenie, szlifowanie itp.,
  • • wykonywanie prac związanych z remontami, naprawami bieżącymi itp.,
  • • samodzielne przygotowywanie narzędzi i materiałów,
  • • sprzątanie stanowiska pracy i usuwanie wiórów i odpadów do specjalnych pojemników.
  • • pasowanie elementów względem siebie,
  • • szlifowanie ręczne oraz maszynowe,
  • • montaż i demontaż narzędzi (formy, wykrojniki itp.),
  • • konserwacja narzędzi i wykonywanie niezbędnych prac z nią związaną,
Wymagania:
  • • dyspozycyjność do pracy w systemie 2 zmianowym,
  • • chęć i motywacja do pracy,
  • • odpowiedzialność i samodzielność,
  • • zdolności manualne,
  • • podstawowa znajomość wykorzystywanych narzędzi do pracy,
  • • podstawowa znajomość narzędzi pomiarowych,
  • • podstawowa znajomość rysunku technicznego,
  • • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • • znajomość budowy form wtryskowych będzie dodatkowym atutem.
Wymagania:
  • • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji i doświadczenia,
  • • pracę w dynamicznej, innowacyjnej firmie w miłej i przyjaznej atmosferze,
  • • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
  • • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.