FAQ

Jakie są opcje płatności?

Sklep pozwala na skorzystanie z następujących opcji płatności:

  • Visa
  • Visa Electron
  • MasterCard
  • MasterCard Electronic
  • Maestro – przelew bankowy
  • Przelew bankowy na numer konta podany w mailu potwierdzającym złożenie zamówienia.
  • Szybkie przelewy BLIK
  • Płatność ratalna

Jakie są opcje dostawy?

W zależności od kraju dostawy klient może wybrać jedną z następujących opcji dostawy:

  • EXW – odbiór własny z siedziby Sprzedawcy,
  • Dostawa standardowa
  • Dostawa + montaż

Jakie są opcje dostawy?

W zależności od kraju dostawy klient może wybrać jedną z następujących opcji dostawy:

  • EXW – odbiór własny z siedziby Sprzedawcy,
  • Dostawa standardowa
  • Dostawa + montaż

Jak długo trwa dostawa?

Czas dostawy może się różnić w zależności od kraju dostawy. Szacowany czas dostawy dla wybranego regionu jest wyświetlany na stronie produktu. Bardziej szczegółowych informacji udzieli Dział Obsługi Klienta po złożeniu zamówienia.

Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki jest określany na ostatnim etapie procesu realizacji transakcji. Koszt jest obliczany na podstawie wartości zamówienia.

Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?

Ceny na stronie podane są zarówno w kwotach netto jak i brutto.

Czy zakupione produkty można zwrócić?

Osobie fizycznej (a także przedsiębiorcom prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą, o ile zawarta umowa nie ma charakteru zawodowego) przysługuje 14 dniowy termin na odstąpienie od umowy bez podania przyczyny. Chęć odstąpienia należy kierować do Działu Obsługi Klienta na adres info@mdd.eu lub listownie do siedziby Sprzedawcy (Koronowska 22, 89-400, Sępólno Krajeńskie, Polska). Wypełnienie formularza rezygnacji jest opcjonalne. Klient ma obowiązek odesłać towar w terminie 14 dni od odstąpienia od Umowy sprzedaży na adres wskazany przez Sprzedawcę: .mdd sp. z o.o. Koronowska 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie, Polska. Koszt dostawy do siedziby Sprzedawcy ponosi Klient. Sprzedawca w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy zwróci Klientowi całość zamówienia wraz z kosztami najtańszej dostępnej wysyłki w takiej samej formie, jaka została dokonana przez Klienta. Produkty podlegają zwrotowi tylko w stanie nieuszkodzonym i kompletnym. Niedopuszczalny jest zwrot lub wymiana produktów niestandardowych lub wykonanych na zamówienie według specyfikacji Klienta. W przypadku gdy towar jest uszkodzony lub niekompletny, Sprzedawca postępuje zgodnie z odpowiednimi punktami Gwarancji określonych w Regulaminie.

Czy usługa montażu jest wliczona w cenę?

Usługa montażu nie jest wliczona w cenę. W opakowaniu każdego produktu można znaleźć instrukcję montażu pozwalającą na samodzielne złożenie mebli. Montaż .mdd można zakupić jako usługę dodatkową w ostatnim etapie procesu zakupowego.

Korzyści z montażu .mdd:

  • odbieramy opakowania, które będą przeznaczone do procesu utylizacji
  • nasza doświadczona ekipa montażowa posiada odpowiednie umiejętności i narzędzia do pracy
  • mniejsze ryzyko uszkodzeń mechanicznych podczas montażu
  • zaoszczędź swój czas
  • profesjonalnie zmontowane meble wytrzymują i służą dłużej

Jaki jest okres gwarancji?

Wszystkie produkty .mdd są objęte 5-letnią gwarancją, z wyjątkiem elementów tkaninowych i części elektrycznych, które objęte są 2-letnim okresem gwarancyjnym.

Czy dostawa obejmuje usługę wniesienia?

Usługa wniesienia obejmuje wszystkie kraje kwalifikujące się do montażu .mdd, w tym Polskę.

Czy zamówienie można zmodyfikować po jego złożeniu?

Po złożeniu, opłaceniu i potwierdzeniu przyjęcia zamówienia do realizacji przez .mdd, zamówienia nie można zmienić.

Czy można zmienić datę wysyłki?

.mdd zastrzega sobie prawo do zachowania wstępnie podanej daty i godziny dostawy, podanej w awizacji dostawy wysłanej przez dział Logistyki.

Co zrobić z uszkodzoną przesyłką?

Należy zawsze sprawdzić dostarczone opakowanie w obecności przewoźnika. Wszelkie uszkodzenia należy niezwłocznie zgłaszać, a informacje o nich umieścić na dokumentach dostawy. Prosimy o robienie zdjęć uszkodzonych pudełek i/lub towarów oraz ich etykiet. Wykonane zdjęcia oraz opis uszkodzeń należy przesłać do Działu Obsługi Klienta, który przedstawi dalsze kroki działania i ewentualne rozwiązanie problemu.

Jak rozwiązać problemy z płatnością kartą kredytową?

W przypadku wystąpienia błędów podczas procesu autoryzacji płatności prosimy o sprawdzenie następujących potencjalnych problemów:

  • sprawdź limit karty kredytowej na jeden dzień,
  • sprawdź limit karty kredytowej dla pojedynczej transakcji,
  • sprawdź, czy podano prawidłowe dane karty kredytowej,
  • skontaktuj się ze swoim bankiem, aby sprawdzić ewentualne przerwy techniczne.

Jeśli żaden z powyższych scenariuszy nie dotyczy Twojego przypadku, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta na adres info@mdd.eu.

Gdzie szukać więcej informacji o produktach i usługach?

Strona produktowa to centrum informacji o każdym produkcie. Pozwala pobrać modele 2D i 3D każdego mebla, przeczytać jego opis techniczny oraz przejrzeć galerię zdjęć.

Jeśli nie możesz znaleźć konkretnej informacji dotyczącej produktu, skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@mdd.eu.

Czy dostępne są inne kolory niż te podane w konfiguratorze online?

Produkty .mdd można konfigurować pod indywidualne zamówienie klienta. W celu uzyskania szczegółowych informacji prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta pod adresem info@mdd.eu.

Jak dokładnie odwzorowane są kolory wyświetlane w konfiguratorze online?

Nasz zespół dołożył wszelkich starań, aby kolory wyświetlane w konfiguratorze były jak najdokładniej odwzorowane, jednak różnice technologiczne pomiędzy urządzeniami używanymi do podglądu konfiguratora mogą powodować zniekształcenia kolorów w zakresie ich nasycenia, barwy itp. Z tego powodu zaleca się zamówienie próbek pozwalających określić rzeczywisty odcień wybranego koloru.