Kariera
Naszą firmę tworzą pracownicy, dlatego staramy się wybierać ludzi, dla których praca to nie tylko źródło utrzymania. To także realizacja własnych zainteresowań i pasji, a przede wszystkim miejsce, w którym dobrze się czują.
- dobrze bawimy się podczas spotkań integracyjnych
- mówimy do siebie po imieniu
- spotykamy się przy najlepszej kawie
- ...a sukcesy świętujemy przy torcie
- wspólnie dojeżdżamy do pracy
- angażujemy się w pomoc potrzebującym
- uczymy się języków obcych
W związku z prężnym rozwojem firmy poszukujemy osób do pracy na stanowiska:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim
Miejsce pracy: ul. Toruńska 33, 85-023 Bydgoszcz
- • profesjonalna obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim zgodnie ze standardami firmy,
- • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych,
- • obsługa zamówień,/li>
- • współpraca z osobami bezpośrednio odpowiedzialnymi za sprzedaż,
- • prowadzenie bieżącej korespondencji z klientami,
- • współpraca z działem logistyki dostaw i wysyłek eksportowych.
- • biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
- • komunikatywność i umiejętności pracy w zespole,
- • inicjatywa, zaangażowanie oraz optymizm,
- • mile widziane doświadczenie w pracy w dziale handlowym i obsłudze klienta.
- • pracę w międzynarodowym środowisku w nowoczesnym biurowcu urządzonym w najwyższym standardzie (elektrycznie regulowane biurka, stylowa kantyna z dużą kuchnią),
- • szkolenia oraz możliwość rozwoju zawodowego,
- • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności,
- • przyjazną i życzliwą atmosferę,
- • planowanie i pomoc w rozwoju kariery,
- • zajęcia jogi,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Osoba sprzątająca
Miejsce pracy: ul. Toruńska 33, 85-023 Bydgoszcz
- • odkurzanie i mycie podłóg, dywanów i wykładzin dywanowych,
- • ścieranie kurzu i mycie mebli,
- • mycie i czyszczenie urządzeń sanitarnych oraz uzupełnianie w łazienkach i toaletach mydła, ręczników i papieru toaletowego,
- • mycie urządzeń kuchennych,
- • opróżnianie koszy na śmieci i sortowanie śmieci, wymienianie na bieżąco worków plastikowych w koszach na śmieci oraz niszczarkach dokumentów,
- • mycie ścian, kafelków i innych okładzin,
- • mycie okien w razie konieczności, minimum raz na kwartał,
- • sprzątanie kuchni,
- • utrzymanie w czystości posesji przed wejściem.
- • rzetelność i chęci do pracy,
- • dobre zarządzanie czasem,
- • mile widziane doświadczenie w pracy jako osoba sprzątająca.
- • zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę zlecenie,
- • elastyczne godziny pracy,
- • stabilność zatrudnienia,
- • niezbędne narzędzia pracy.
Specjalista ds. BHP
Miejsce pracy: ul. Koronowska 22, 89-400 Sępólno Krajeńskie
- • prowadzenie dokumentacji BHP zgodnie z aktualnymi przepisami oraz procedurami obowiązującymi w firmie,
- • przeprowadzanie kontroli warunków pracy i bieżące raportowanie stwierdzonych zagrożeń,
- • przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy,
- • ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa oraz udoskonalanie prowadzonych już procesów BHP,
- • umiejętność prowadzenia szkoleń wstępnych,
- • realizacja zadań z zakresu zgodnie z rozporządzeniem w sprawie służby BHP.
- • minimum rok doświadczenia w służbie BHP,
- • praktyczna znajomość pakietu MS Office,
- • wykształcenie wyższe kierunkowe lub studia podyplomowe BHP,
- • dobra znajomość przepisów z zakresu BHP, a także umiejętność ich interpretacji,
- • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- • bycie wzorem do naśladowania w zakresie przestrzegania przepisów i zasad BHP.
- • zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę,
- • atrakcyjne warunki finansowe,
- • możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Key Account Manager / Business Development Manager
Miejsce pracy: ul. Domaniewska 52, 02-663 Warszawa
- · pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z klientami z sektora B2B oraz sektora publicznego,
- · współpraca z firmami doradczymi i agentami działającymi w obszarze rynku nieruchomości komercyjnych, deweloperami i architektami,
- · monitorowanie rynku inwestycji w regionie,
- · dbanie o wizerunek firmy i marki MDD.
- · wykształcenie wyższe,
- · doświadczenie w sprzedaży w segmencie B2B,
- · doświadczenie w pracy przy długich procesach sprzedażowych,
- · kreatywność i samodzielność,
- · gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji i ciągłego rozwoju,
- · znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- · znajomość rynku inwestycyjnego w Polsce,
- · bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- · dobra prezencja i wysoka kultura osobista,
- · sprawna obsługa programów komputerowych,
- · prawo jazdy kat. B.
- · doświadczenie w branży inwestycyjnej i meblowej.
- · bardzo atrakcyjną i ambitną pracę,
- · rozwój w dynamicznej i nowocześnie zarządzanej firmie,
- · pracę w doświadczonym zespole,
- · doskonalenie umiejętności językowych w ramach godzin pracy,
- · nowoczesne narzędzia pracy.
Technolog gięcia rur stalowych i drutu
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22
- • efektywne planowanie, programowanie i nadzorowanie procesu gięcia rur stalowych i drutu,,
- • określanie optymalnych parametrów gięcia,
- • wybór narzędzi i maszyn CNC oraz ich programowanie i monitorowanie,
- • rozwiązywanie problemów technicznych,
- • poszukiwanie możliwości optymalizacji procesu gięcia, zarówno pod kątem czasu, jak i efektywności wykorzystania materiałów,
- • współpraca z innymi inżynierami, technikami i działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia procesu produkcyjnego.
- • wykształcenie minimum średnie techniczne ( w zakresie metalurgii, obróbki metali lub automatyki),
- • praktyczne doświadczenie w obszarze gięcia rur stalowych i drutu na maszynach CNC,
- • umiejętność interpretacji rysunków technicznych, specyfikacji i instrukcji produkcyjnych,
- • znajomość narzędzi i przyrządów używanych w procesie gięcia rur i drutu,
- • umiejętność identyfikowania potencjalnych zagrożeń i podejmowania działań zapobiegawczych,
- • gotowość do nauki obsługi nowoczesnych technologii i maszyn.
- · zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę,
- · atrakcyjne warunki finansowe,
- · możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- · możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- · grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Kierownik Działu Robotyki i Automatyki
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22
- • opracowywanie strategii działu zgodnie z celami organizacji,
- • identyfikacja nowych możliwości w dziedzinie robotyki i automatyki,
- • analiza trendów branżowych i proponowanie innowacyjnych rozwiązań,
- • koordynacja projektów związanych z wdrażaniem systemów robotycznych i automatyzacji,
- • monitorowanie postępów projektów, zarządzanie zasobami i przestrzeganie budżetów,
- • rekrutowanie, szkolenie i zarządzanie zespołem inżynierów specjalizujących się w robotyce i automatyce,
- • nawiązywanie współpracy z zewnętrznymi dostawcami i partnerami,
- • wdrażanie i utrzymywanie zaawansowanych systemów robotycznych i automatyzacji w procesach produkcyjnych oraz optymalizacja istniejących rozwiązań,
- • identyfikacja potencjalnych zagrożeń i ryzyk związanych z działalnością działu oraz opracowywanie strategii minimalizowania ryzyka i zapewnienie ciągłości operacyjnej,
- • współpraca z innymi działami w celu integracji technologii robotycznych i automatyzacji z ogólną strategią firmy,
- • analiza wskaźników wydajności działu i raportowanie postępów.
- · wykształcenie wyższe z zakresu inżynierii, robotyki, automatyki lub pokrewnych dziedzin,
- · doświadczenie zawodowe w dziedzinie robotyki i automatyki,
- · umiejętność zarządzania projektami i zespołem,
- · znajomość najnowszych trendów i technologii w dziedzinie robotyki,
- · doskonała zdolność analityczna i problem-solving,
- · umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z różnymi dziedzinami organizacji.
- · zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę,
- · atrakcyjne warunki finansowe,
- • możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Konstruktor
Miejsce pracy: ul. Koronowska 22, 89-400 Sępolno Krajeńskie
- • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji technicznej
- • Rozwiązywanie problemów konstrukcyjnych i technologicznych, opracowywanie alternatywnych rozwiązań
- • Współpraca z biurem obsługi klienta i kosztorysantami
- • Współpraca z innymi działami firmy (m. in. produkcja, zaopatrzenie)
- • Wykształcenie techniczne
- • Min. 2-letnie doświadczenie w tworzeniu dokumentacji technicznej
- • Znajomość oprogramowania AutoCad 2D i/lub innych
- • Znajomość konstrukcji meblarskich, stalowych lub budowlanych mile widziana
- • Umiejętność analitycznego myślenia, kreatywność
- • Umiejętność określenia priorytetów w pracy własnej
- • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę
- • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
- • Bardzo dobre warunki pracy przy nowoczesnej technologii
- • Możliwość wdrażania własnych pomysłów
- • Pracę w przyjaznej atmosferze i międzynarodowym środowisku
- • Możliwość uczestniczenia w zajęciach z języka angielskiego
- • Grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach
Robotyk - Automatyk
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22
- • projektowanie systemów automatyzacji, opracowywanie koncepcji, wybieranie odpowiednich komponentów, tworzenie schematów elektrycznych i mechanicznych,
- • budowa i montaż systemów automatyzacji w zakresie ich mechanicznych części, takich jak roboty, linie produkcyjne, czy maszyny oraz instalacji elektrycznej i elektronicznej,
- • testowanie i uruchamianie systemów,
- • tworzenie programów sterujących,
- • utrzymywanie, konserwacja oraz naprawa awarii,
- • optymalizacja i doskonalenie przyjętych rozwiązań,
- • współpraca z innymi inżynierami, technikami i działami przedsiębiorstwa.
- • wykształcenie techniczne kierunkowe (w zakresie automatyki i robotyki lub mechatroniki) – preferowane wyższe,
- • wysokie poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania,
- • umiejętność ustalania priorytetów oraz działania pod presją czasu,
- • zdolności analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
- • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.
- · zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę,
- · atrakcyjne warunki finansowe,
- • możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Specjalista ds. normowania czasu pracy
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22
- • analiza projektów mebli pod kątem technicznej wykonalności i zgodności z wymaganiami produkcji,
- • określanie kolejności operacji produkcyjnych, wykorzystywanych narzędzi, maszyn i surowców,
- • wybór odpowiednich materiałów meblarskich oraz opracowywanie ich specyfikacji,
- • opracowywanie instrukcji technologicznych oraz tworzenie dokumentacji technicznej takiej jak rysunki techniczne, schematy montażu i instrukcje obsługi,
- • optymalizacja procesów produkcyjnych,
- • współpraca z zespołem produkcyjnym oraz dostawcami.
- • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- • mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
- • znajomość branży meblowej,
- • kreatywność, odpowiedzialność, i samodzielność w działaniu oraz umiejętność pracy w zespole,
- • mile widziana znajomość tworzenia dokumentacji technologicznej.
- • zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę,
- • atrakcyjne warunki finansowe,
- • możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Technolog produkcji mebli w obszarze płyt wiórowych
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22
- • planowanie procesu obróbki płyt wiórowych z uwzględnieniem dostępności surowców, specyfikacji mebli, terminów dostaw oraz wydajności maszyn,
- • opracowywanie harmonogramów produkcji,
- • wybór surowców pod kątem jakości, dostępności na rynku oraz zgodności z wymaganiami projektów mebli,
- • programowanie i obsługa maszyn takich jak: piły formatowe, fezarki CNC, okleiniarki, wiertarki,
- • nadzór nad procesem obróbki pod kątem jakości i poprawności ustawienia maszyn,
- • analiza procesu obróbki pod kątem optymalizacji wydajności,
- • doskonalenie procesu produkcji, testowanie nowych rozwiązań, wprowadzanie innowacji,
- • współpraca z inżynierami, kontrolerami, operatorami maszyn.
- • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- • mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,
- • znajomość branży meblowej,
- • wiedza w zakresie planowania produkcji i przygotowywania specyfikacji,
- • kreatywność, odpowiedzialność, i samodzielność w działaniu.
- • zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę,
- • atrakcyjne warunki finansowe,
- • możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- • możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Inżynier mechaniki i budowy maszyn
Miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie, ul. Koronowska 22
- •konstruowanie nowych maszyn, urządzeń, przyrządów produkcyjnych oraz dopuszczenie ich do ruchu.
- •doświadczenie w pracy na stanowisku konstruktora maszyn i urządzeń,
- •znajomość oprogramowania AutoCAD 3D, Solid Edge, Solidworks lub podobnych,
- •znajomość podstaw obliczeń wytrzymałościowych konstrukcji stalowych,
- •znajomość zagadnień certyfikacji CE,
- •praktyczna wiedza z zakresu automatyki przemysłowej i mechaniki maszyn,
- •uprawnienia: elektroenergetyczne do 1kV.
- •zatrudnienie w firmie o wysokich standardach pracy w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
- •atrakcyjne warunki finansowe,
- •możliwość korzystania z kursów i szkoleń podwyższających kompetencje w zawodzie,
- •możliwość uczestniczenia w zajęciach języka angielskiego,
- •grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach.
Palacz CO, Pomocnik Palacza CO
miejsce pracy: Sępólno Krajeńskie
- •gotowości do pracy w systemie zmianowym,
- • • staranności i terminowości w wykonywaniu obowiązków,
- • umiejętności pracy w grupie,
- • dobrej organizacji pracy własnej,
- • mile widziane posiadanie uprawnień na wózek widłowy,
- • • mile widziane posiadanie uprawnień w zakresie obsługi, konserwacji urządzeń wytwarzających, przetwarzających, przesyłających i zużywających ciepło oraz innych urządzeń energetycznych.
- • umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
- • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- • przyjazne środowisko pracy,
- • grupowe ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach,
- • możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych ( w tym uprawnień na obsługę urządzeń energetycznych i wózków widłowych).
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami